niedziela, 5 sierpnia 2012

Kremy do rąk.

Kremów do rąk używam duzo. Po kazdym kontakcie z woda muszę użyć kremu. Zresztą nie tylko, kiedy czuje ze ręce  są suche, to tez. Dlatego mam zawsze w torebce,  oprócz szminki i balsamu do ust właśnie krem do rąk.

Jak widać, przeważa firma YR, ale jest i Douglas i dm i bardzo dobry krem, ten w tym malutkim pudełeczku, Wellness, który dostałam, jest kupiony w dystrybucji mlm. Krem do rąk stoi w kuchni, łazience, w sypialni i oczywiście w torebce, wiec zapas muszę mieć. Na noc stosuje często olejek YR Arnica.

Do paznokci, używam aktualnie ten olejek.

Recenzji nie pisze, nie współpracuję z żadna firma kosmetyczną i używane produkty dla mnie są dobre.

Pozdrawiam serdecznie.

2 komentarze:

  1. Ja jestem bardzo niesystematyczna i często zapominam o ich stosowaniu

    OdpowiedzUsuń
  2. coraz bardziej zaczyna mnie intrygowac ta firma YR :) ahh kiedy to rozdanie :)!? tez mam kilka "dobrych" kremow do rak, ale zaden nie zasluguje na miano ulubionego :)

    OdpowiedzUsuń